loading...
ஜ«!! پادشاه هشت سیلندر !!»ஜ
Yaroo بازدید : 373 دوشنبه 01 آبان 1391 نظرات (0)

The next Ferrari Flagship, son of the Enzo, grandson of the F50, and great-grandson of the F40, is due to be revealed towards the end of this year. But so far nobody outside the Ferrari hive has any accurate idea of how the car – speculatively called the F70 – actually looks. And that’s thanks to some particularly bulky camouflage which completely covers the test mules every time they see daylight. Ferrari’s engineers, designers  and multitude of insiders have also been tight-lipped over the car. Giving away very little in the way of verified, solid information. In fact the only engineering detail known about the F70 is that it will carry a hybrid drivetrain – and that snippet of information was confirmed by Ferrari’s chairman Luca di Montezemolo himself.

ترجمه شده در translate.google ) : بعدی گل سرسبد فراری فرزند انزو، نوه F50 و بزرگ نوه F40، به دلیل به پایان سال جاری نشان داد. اما تا کنون هیچ کس در خارج از کندو فراری است که از ایده دقیق از چگونگی اتومبیل - نظری F70 نامیده می شود - در واقع به نظر می رسد. و که به لطف برخی از استتار خصوص حجیم که به طور کامل پوشش می دهد آزمون قاطر هر زمان که آنها را ببینید نور روز است. مهندسان فراری، طراحان و بسیاری از خودی نیز کم حرف بر روی ماشین بوده است. دادن دور بسیار کمی در راه از تایید، اطلاعات جامد است. در واقع تنها جزئیات فنی و مهندسی شناخته شده در مورد F70 است که آن را به یک پیشرانه هیبریدی حمل - و آن قطعه از اطلاعات توسط فراری رئیس لوکا دی Montezemolo خود را مورد تایید قرار گرفت.

Still, the lack of information only serves to heighten the intrigue surrounding the car. For some it’s just too much and they’ve snapped. Not prepared to wait for the official reveal they’ve decided to go ahead and design the car themselves. One such man is David Williams, a designer from Sydney, Australia. His F70 supercar concept is an impressive piece of digital artwork which not only looks good, it also neatly matches Ferrari’s lineup of current cars.

Williams’ Ferrari F70 concept looks particularly good from the rear 3/4 angle where the car really shows off its mid-engine configuration to the greatest effect. Those engine louvres look fantastic flanking the long, thin rear window. While the lateral air intakes, one just behind the front wheels and the other just ahead of the rear wheels, look beautifully judged. The front end looks like an evolutionary progression of the Enzo. And that’s no bad thing either.

با این حال، فقدان اطلاعات تنها در خدمت به افزایش فتنه پیرامون خودرو است. برای بعضی از آن فقط بیش از حد و آنها ام جامعی. آماده نیست به صبر کردن برای رسمی نشان می دهد که تصمیم به رفتن به جلو و طراحی ماشین خود را. یک مرد مانند دیوید ویلیامز، یک طراح از سیدنی، استرالیا است. F70 مفهوم خود را supercar قطعه قابل توجه آثار هنری دیجیتالی که نه تنها خوب به نظر می رسد، آن را نیز منظمی منطبق صف فراری از اتومبیل های فعلی می باشد.

ویلیامز فراری F70 مفهوم به نظر می رسد به ویژه خوب از عقب 3/4 زاویه که در آن ماشین واقعا اواسط موتور را نشان می دهد تنظیمات خود را به بزرگترین اثر است. کسانی لوور موتور فوق العاده نگاه کنید جانبی طولانی، پنجره عقب نازک. در حالی که مصرف هوای جانبی، فقط در پشت چرخ های جلو و دیگری فقط جلوتر از چرخ های عقب نگاه کنید، زیبایی مورد قضاوت قرار. جلویی به نظر می رسد مثل یک پیشرفت تکاملی از انزو است. و هیچ چیز بدی باشد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 237
  • کل نظرات : 60
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 56
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 95
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 1,527
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 6,629
  • بازدید سال : 40,070
  • بازدید کلی : 440,350